background-image

Newsletter June 2021

Bine v-am găsit în sezonul concediilor! Sper ca fiecare dintre voi să-și găsească timp pentru odihna binemeritată. Aș dori să vă mulțumesc pentru rezultatele anului curent. Cu toții am obținut rezultate financiare și vânzări de senzație. Rezultatele sunt cu atât mai impresionante, cu cât ele au fost obținute în vremuri de Covid, ceea ce reprezintă o provocare pentru toate afacerile noastre și viața privată. Vă rog pur și simplu să continuați! Sunt sigur că aceasta este o bază excelentă pe care ne putem construi viitorul și avem mari provocări înaintea noastră. Pe această cale, vă invit să citiți buletinul nostru informativ, într-o formă reinnoită.

 

 

Arnaud SAINCRY, Vice President – Region East

Ziua siguranței

Pe 28 aprilie a fost Ziua Mondială a Securității și Sănătății în Muncă. Sărbătorim rezultatul de excelență de 500.000 de ore de lucru fără accidente înregistrabile. Pentru a atinge acest rezultat fantastic a fost nevoie de un management bine pregătit și dedicat, precum și de responsabilitatea personală a lucrătorilor de pe teren. Următorul nostru obiectiv este încă 500.000 de ore de lucru fără RI.

EXERCIȚIU DE URGENȚĂ SEVESO ÎN SALONTA

Pe 25 martie am avut la Salonta exercițiul de urgență Seveso care trebuie organizat împreună cu autoritățile locale la fiecare trei ani. Printre obiectivele exercițiului s-au numărat verificarea modului de organizare a cooperării între forțele participante la exercițiu, identificarea problemelor și a soluțiilor, stingerea incendiului și evacuarea persoanelor surprinse în mediul ostil, gestionarea informațiilor.

Actualizare I4B - ECOCHALLENGE

Prima campanie "ECOCHALLENGE" s-a încheiat pentru comunitate. În general, am avut o participare extraordinară în întreaga UGI International, obținând o participare de 28,81% din toți angajații care s-au conectat la i4B prin prima campanie. Am avut un număr total de 180 de idei trimise, 1669 de comentarii/like-uri/votează și 762 de vizite pe platforma i4B. Avem acum ideile de top care sunt prezentate juriului de către autorii ideilor la începutul lunii iunie. Participarea în întreaga regiune de Est a fost foarte bună, dar echipa maghiară s-a remarcat în mod clar prin contribuția deosebită. Echipa din Ungaria a obținut o rată de participare de 45%! Angajamentul lor nu a trecut neobservat în întreaga UGI.

Implementarea DocuSign

Suntem bucuroși să anunțăm că am început implementarea DocuSign în regiunea noastră. Acesta este un instrument care permite semnarea electronică a documentelor și contractelor fără dispozitive sau certificate suplimentare. În timp ce este simplu și ușor de utilizat, acesta este în deplină conformitate cu legea eIDAS și este obligatoriu din punct de vedere juridic. Este foarte rapid și simplu, iar toate părțile primesc un document criptat imediat după finalizarea semnării. Primele contracte au fost deja semnate în acest mod în Polonia.

Raportul de rotație a buteliilor în Polonia

Unul dintre indicatorii cheie în gestionarea buteliilor este rotația. Rotația înseamnă de câte ori, într-o anumită perioadă de timp, o butelie este rotită între fabrica de umplere și client. Bineînțeles, cu cât rotația este mai mare, cu atât mai bine, deoarece putem vinde gaz din aceeași butelie de mai multe ori, de exemplu, în decurs de o lună. Cu sprijinul IT și al unui specialist IT extern, raportul privind cifra de afaceri pentru Polonia a fost automatizat începând cu luna aprilie. Oricine are nevoie sau dorește să vadă datele poate avea acces la ele.

Platforma LinkedIn | Social Media pentru creștere pentru a ajunge în top of mind ca brand

Am revenit cu mailuri săptămânale, pe care le primiți în cutia poștală . Aruncați o privire pe cel mai recent: În social media noastră localizată pe platforma LinkedIn acoperim: instalațiile de GPL ale clienților actuali, regulile de siguranță pentru utilizarea buteliilor de gaz și a rezervorului de GPL, conținut SEO, activități sociale și, de asemenea, noi posibilități pentru clienți, cum ar fi un formular online pentru contorizare care va face ca centrul nostru de apeluri să fie mai puțin ocupat. Conducem o comunicare dedicată în fiecare dintre companiile Flaga. Vă invităm să urmăriți platforma, să veniți să dați like și să distribuiți mesajele noastre, iar dacă considerați, că un anumit subiect trebuie prezentat mai detaliat, nu ezitați să ne scrieți la marketing.east@ugiintl.com

WingsForLife WorldRun

Am trecut și de Wings For Life World Run 2021. Încă o dată felicitări pentru rezultate: 1364km în total, cu membrii din regiunea de Est ajungând la: 400,2km. Contribuția noastră ar putea schimba viața cuiva. Ne vom aminti de această muncă în echipă și sperăm să o transferăm în activitatea noastră zilnică. De aceea, vă invităm să completați un scurt sondaj în acest sens: https://form.jotform.com/211403009763043

Implementarea Smart Working Framework

Bazat pe experiența noastră recentă privind pandemia și având în vedere "noua normalitate" pe care ne-a adus-o viața, cadrul de lucru inteligent UGII Smart Working a fost conceput pentru afacerile internaționale. Principiile vor fi aplicabile pentru cei care pot desfășura munca de la distanță, în funcție de natura activității sale. Pentru regiunea noastră va fi lansat începând cu iunie 2021, când vor fi implementate politicile locale și va începe procesul de înregistrare. 

Un nou contract FLT în Republica Cehă

La începutul lunii martie, clientul nostru KVK Parabit ne-a informat, că pregătește o licitație pentru furnizorul de butelii FLT pentru toate companiile din Holding Sika din Republica Cehă. Totul a arătat bine, iar clientul a confirmat că este foarte mulțumit de oferta noastră. Cu toate acestea, cu puțin timp înainte de decizia finală, ne-au cerut să reducem prețul. În loc de asta, am subliniat că ar trebui să se uite și la calitatea serviciilor și la toate detaliile ofertei. După câteva zile, SIKA a confirmat că, începând cu luna aprilie, vom fi singurul furnizor de butelii FLT pentru toate companiile lor din Republica Cehă. Datorită identificării și satisfacerii nevoilor clienților, serviciilor și produselor de calitate și cooperării între departamente, am reușit nu numai să ne asigurăm afacerea actuală (10 tone pe an), ci și să aducem una nouă (50 de tone pe an) cu o marjă bună și venituri suplimentare sub formă de credite CO2.

Prezentarea clientului - CSI Ltd. (FLAGA HU)

CSI Ltd. (Closure System International) a început să producă capace de plastic în 1995 în Székesfehérvár. Cu aproape 200 de angajați, are o cifră de afaceri de 15 miliarde HUF pe an. CSI Hungary Kft își livrează produsele către 185 de fabrici de îmbuteliere a 88 de clienți din 48 de țări. Capacele moderne nu mai îndeplinesc doar criteriile de închidere perfectă și ușurință în utilizare, ci și suprafața mărcilor primare pe care le întâlnește fiecare consumator. Pentru a se asigura că toate inscripțiile și logo-urile sunt perfecte și rezistente la uzură, a fost introdusă preîncălzirea capacelor, în plus față de tehnologia tradițională de imprimare. La început, s-au folosit butelii de GPL, deoarece nu era posibil să se amplaseze un rezervor de gaz în curtea fabricii, până când un reprezentant Flaga a sugerat să se folosească doar propan pur. Ca urmare, compania a reușit să accelereze procesul de fabricație, de la 8.000 de capace la 10.000 de capace pe minut, și chiar a obținut economii de 25% din costuri. Veniturile din vânzări ale Flaga au crescut, de asemenea, deoarece furnizează un produs exclusiv de calitate superioară către CSI Kft, care, în plus, plasează mai multe comenzi datorită cererii crescute.

Ziua Internațională a Clientului - rezumat

Pe 17 martie, echipa Customer Experience a organizat Ziua Internațională a Consumatorului în întreaga regiune de Est, sub sloganul "Noi toți suntem clienți". În acea zi, a fost prezentată metodologia de cercetare a scorului Net Promoter Score, precum și rezultatele acestei cercetări pentru PL CZ și SK. Directorul CX, Noemi Szabo, a vorbit despre proiectul "Get Closer to your Customer / Cunoaște-ți clientul mai îndeaproape". De asemenea, nu am uitat nici de clienții interni, adică de angajați, a fost lansată o provocare de a le aprecia munca și de a le comunica acest lucru prin telefon sau e-mail. De asemenea, a fost întocmită o listă de subiecte și rezultate ale reclamațiilor raportate de clienții noștri. Pentru toți cei care doresc să revină din nou asupra subiectului, atașăm un link către site-ul https://www.flaga.ro/151-customer-day-2021 

Revenirea la normalitate Faza III - actualizare

Întrucât numărul cazurilor active de Covid-19 în Europa este în scădere și vaccinarea progresează, și noi intenționăm să avansăm cu Planul de revenire la normalitate. După cum știți, în prezent operăm în conformitate cu reglementările fazei II. Acum revizuim toți parametrii și criteriile pentru a ne pregăti să trecem la Faza III, ceea ce înseamnă mai mult timp de "muncă depusă" pentru echipa noastră de vânzări și un număr mai mare de angajați în birou. Bineînțeles, operăm în continuare sub regimul sanitar aplicabil în fiecare dintre țările noastre și menținem distanțierea socială întotdeauna când este posibil. Planul detaliat a fost prezentat la mijlocul lunii iunie. Ca întotdeauna, nu ezitați să contactați echipa HSSE sau HR pentru detalii în această privință.

Ziua comunicării - rezumat

Echipa dinamică CX, ca parte a proiectului SOK, a invitat angajații din Polonia să sărbătorească Ziua Comunicării la începutul lunii mai. Au existat curiozități practice și teste pentru a vă verifica propriul stil de comunicare și pentru a evalua cunoștințele despre principiile de bază ale scrierii de e-mailuri sau ale purtării de conversații. Am împărțit aceste reguli în căi de comunicare de bază, iar în cadrul acestora am adunat cele mai importante reguli.

    

Program de recomandare a clienților pentru furnizorii noștri - HU

Flaga din Ungaria a organizat și lansat un program de recomandare a șoferilor la nivel național. Am reușit să convenim cu toți cei trei parteneri de transport cu butelii că pentru fiecare partener potențial pe care îl recomandă Flaga, noi plătim în schimb o taxă de mediere. Aceasta este dată persoanei intermediare (care poate fi un șofer de camion, stivuitorist, dispecer etc.) în numerar.

Trainungul echipei de credit - feedback de la Szilvia Kutassy

A venit timpul ca echipa de credit din Ungaria să participe la un stagiu de formare, așa că cei doi membri ai echipei de profil, Csilla și Mózes, ne-au oferit formare în două rânduri. La prima sesiune a avut loc un sondaj Disc în care am obținut o imagine proprie. Examinarea acestor trăsături ne ajută să știm cum să comunicăm cu alte tipuri de persoane și să ne atingem obiectivele cu colegii și partenerii noștri. La a doua sesiune, am examinat tipurile de personalitate dintr-o perspectivă diferită (Părinte sever, Adult, Copil plângăcios). Pe baza experienței cu parteneri dificili, am discutat împreună care ar putea fi răspunsul corect într-o anumită situație.

Interviu cu un angajat - Marek Stańczuk

Marek Stańczuk, expertul nostru tehnic, este unul dintre angajații cu cea mai lungă vechime în cadrul companiei noastre. Este alături de noi de aproape 26 de ani!

  • Marek, ce te motivează cel mai mult: Posibilitatea de a dobândi din ce în ce mai multe cunoștințe, precum și însuși faptul că le pot împărtăși cu alții. De asemenea, sunt extrem de mândru de implicarea mea în construcția fabricilor noastre de îmbuteliere.
  • Cine sunt persoanele cele mai apreciate: Oamenii de încredere, onorabili, cu capacitatea de a se privi cu distanță, care au simțul umorului, care nu se tem să facă glume chiar și despre ei înșiși.

Angajatul / Jucătorul echipei unui trimestru - premii pentru cei mai buni

În acest an, pentru a începe un proces de tradiție, am sărbătorit pentru prima dată succesele colegilor noștri din Regiunea Est. Am votat pentru cei mai buni 5 angajați ai trimestrului, precum și pentru cei mai buni 5 jucători de echipă ai trimestrului. Felicitări pentru câștigători! Urmează acum procesul de votare pentru cel de-al treilea trimestru.

Rezultatele de vânzări YTD

În prima jumătate a anului, am semnat 558 de contracte pe segmentul vrac, ceea ce reprezintă 85% din obiectivul atins, și 959 de contracte pe segmentul butelii, ceea ce corespunde la 91% din obiectivul atins. Rezultatele din ambele segmente trebuie considerate foarte bune în perioada COVID, chiar dacă sunt ușor sub așteptări.

Stadiul implementării GBS și JDE

Cu ceva timp în urmă, v-am împărtășit planurile noastre de a implementa sisteme-cheie pentru organizația noastră în cursul acestui an: sistemul JD Edwards, în principal pentru comunitatea financiară, și sistemul GBS, care acoperă un spectru mai larg al organizației noastre, atingând aproape toate departamentele. În prezent, intrăm în faza critică a ambelor proiecte. În săptămânile următoare vă puteți aștepta să participați la sesiuni de testare, pentru a vedea cum va arăta noul sistem odată ce va fi pus în funcțiune.

Ai o întrebare?

Completați formularul de contact de mai jos!
Doriti să comandati gaz? Sună-i pe colegii noștri care va stau la dispozitie pentru a va ajuta!

Completați câmpurile obligatorii pentru a trimite mesajul.
Mesajul dvs. a fost trimis și vă vom contacta în curând.
Numele și prenumele
Număr de telefon
Cod postal
Adresa de e-mail
Full Close